Historie-škoda 120l

20. července 2008 v 23:42 | milouch |  Š►Informace

Na roku 1976 a jara 1977 se v Mladé Boleslavi přestala výrobě Škoda 100/110 a začala se vyrábět modernizovaná Škoda 120, ve výrobě zůstalo pouze kupé 110R koncepčně vycházející z Škody110 až do roku 1981 kdy ho nahradila Škoda Garde. Škoda 105/120 měla oproti Škodě 110 zmodernizovanou karoserii a chladič se přestěhoval do přední masky. Roku 1983 došlo u Škody 120/105 k modernizaci karoserie a rozšíření rozvoru čímž vznikl model M, který ve výrobě zůstal až do roku 1990.

Popis:
Motor má kapalinou chlazený benzínový řadový čtyřválec OHV 120L -1174 cm3 38,3 kW, maximální rychlost 140 km/h 120LS -1174 cm3 42,7 kW, maximální rychlost 150 km/h
Rozměry a hmotnosti:
délka 4160 mm šířka 1595 mm výška 1400 mm rozvor 2400mm rozchod - 1300/ 1270mm
rozchod model M. 1390/1350mm
spotřeba paliva 6,3 až 9,5 l/100km
celková váha 1255 kg
cena v roce 1976 byla 69 500 Kčs.
Existuje i Škoda rapid 136 cabrio tu vyráběla firma MTX.
Škoda 105-130 byly jedno obdobý nejvyskytovanější auto v čr.
















Vozy 105-130 nahradily Škody 135 (Škoda favorit).
 


Komentáře

1 Coach Factory Store Coach Factory Store | E-mail | Web | 5. září 2011 v 15:55 | Reagovat

I like it very much.

2 letadlaonline letadlaonline | 7. ledna 2014 v 10:02 | Reagovat

hej lidi koukněte taky na můj blog o letadlech http://letadlaonline.blog.cz/ 8-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama